A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Таращанської міської ради
Київська область, Білоцерківський район

Наказ про  організацію  харчування  у  закладах дошкільної освіти та дошкільних групах закладів загальної середньої освіти Таращанської міської ради у

Фото без опису

ТАРАЩАНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ

НАКАЗ

 

28.08.2024                                            м.Тараща                                        №173/01-09

 

Про  організацію  харчування  у  закладах дошкільної освіти та дошкільних групах закладів загальної середньої освіти Таращанської міської ради у 2024-2025 навчальному році

 

Відповідно до законів України «Про освіту»,«Про дошкільну освіту», «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», постанов Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»,від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», від 26.08.2002 № 1243 «Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів», наказу Міністерства освіти і науки України від 21.11.2002  № 667 «Про затвердження Порядку встановлення плати для батьків за перебування дітей у державних і комунальних дошкільних та інтернатних навчальних закладах», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.12.2002 № 953/7241, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.10.2012 № 1704/22016, Порядку організації харчування дітей у закладах освіти Таращанської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету Таращанської міської ради 26.08.2024, № 305-VІІІ,рішень сесії Таращанської міської ради від 21.12.2023, № 6926-57-VІІІ «Про організацію харчування дітей в закладах освіти Таращанської міської ради у 2024 році», від 27.08.2024 № 7752-67-VІІІ «Про встановлення вартості харчування в закладах освіти Таращанської міської ради з 01 вересня 2024 року», примірного чотиритижневого сезонного меню для організації харчування у 2024-2025 навчальному році та з метою організації харчування дітей  у закладах дошкільної освіти та дошкільних групах закладів загальної середньої освіти Таращанської міської ради у 2024-2025 навчальному році,

 

НАКАЗУЮ :

 

1. Здійснювати з 02 вересня  2024 року харчування дітей дошкільного вікув закладах дошкільної освіти та дошкільних групах закладів загальної середньої освіти Таращанської міської ради на суму не більше 60 гривень на день для однієї дитини.

2. Покласти персональну відповідальність за роботу по організації харчування у закладах дошкільної освіти та дошкільних групах закладів загальної середньої освіти, дотримання гігієнічних вимог на харчоблоках, неухильне виконання вимог «Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» (затвердженого наказом МОЗ України, № 234 від 24.03.2016 (зі змінами від 01.08.2022, наказ МОЗ № 1371)) на керівників закладів.

3. Керівникам закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти: 

3.1.Організуватихарчуваннядітейза рахунок коштів бюджету Таращанської міської територіальної громади для дітей-сиріт; дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які перебувають у спеціальних та інклюзивних групах; дітей з інвалідністю; дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»;дітей з числа осіб, визначених у статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, з числа внутрішньо переміщених осіб; дітей, які мають статус постраждалих внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій та учасниками антитерористичної операції; дітей ветеранів війни – осіб з інвалідністю внаслідок війни; дітей, один з батьків яких призваний по мобілізації у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України; дітей, один з батьків яких демобілізований; дітей, батьки яких є учасниками добровольчих формувань територіальних громад та беруть безпосередню участь в здійсненні заходів, спрямованих на забезпечення суверенітету й територіальної цілісності України; дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах; дітей із закладів освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення та мають статус постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

3.2. Організувати харчування дітей непільгових категорій у закладах дошкільної освіти та дошкільних групах закладів загальної середньої освіти на умовах співфінансування коштами з бюджету Таращанської міської територіальної громади та батьківськими коштами: у сільській місцевості у співвідношенні 60 % коштів з бюджету Таращанської МТГ та 40 % батьківських коштів від вартості продуктового набору на день; у місті у співвідношенні 40 % коштів  з бюджету Таращанської МТГ та 60 % батьківських коштів від вартості продуктового набору на день;

3.3. Організувати харчування дітей із сімей, які мають трьох і більше дітей на умовах: 50 % коштів з бюджету Таращанської МТГ та 50 % батьківських коштів від вартості продуктового набору на день.

3.4. Затвердити примірне чотиритижневе меню для організації харчування дітейу закладах дошкільної освіти та дошкільних групах закладів загальної середньої освіти та погодити його з Таращанським відділом управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Білоцерківського району Головного управління  Держпродспоживслужби в Київській області.

3.5. Призначити відповідальну особу за організацію харчування у закладі, створити бракеражну комісію. 

3.6. Організувати збір заяв від батьків або осіб, що їх заміняють про організацію харчування та документів, які підтверджують право на одержання безоплатного харчування.

3.7. Організувати збір заяв від батьків або осіб, що їх заміняють про організацію харчування дітей непільгових категорій, які будуть харчуватися на умовах співфінансування коштами з бюджету Таращанської  міської територіальної громади та батьківськими коштами: у сільській місцевості у співвідношенні 60 % коштів з бюджету Таращанської МТГ та 40 % батьківських коштів від вартості продуктового набору на день; у місті у співвідношенні 40 % коштів  з бюджету Таращанської МТГ та 60 % батьківських коштів від вартості продуктового набору на день

3.8. Організувати збір заяв від батьків або осіб, що їх заміняють про організацію харчування дітей із сімей, які мають трьох і більше дітей та які будуть сплачувати батьківську плату у співвідношенні: 50 % коштів з бюджету Таращанської МТГ та 50 % батьківських коштів від вартості продуктового набору на день.

3.9. Подати до 11 вересня 2024 року до централізованої бухгалтерії відділу освіти наказ про організацію харчування в закладі, списки дітей пільгових категорій та копії підтверджуючих документів.

3.10. Забезпечити дотримання норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у закладах. Приготування готових страв здійснювати з дотриманням процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР).

3.11. Розмістити на сайтах закладів освіти, або інших інформаційних джерелах інформацію про організацію харчування, його вартість, перелік пільгових категорій дітей, яким надається право на безоплатне харчування.

3.12. Вжити заходи для укомплектування закладів медичними працівниками, працівниками їдалень (харчоблоків) у межах штатного розпису, а також організувати підвищення рівня їх професійної підготовки.

3.13. Організувати проходження працівниками, до посадових обов’язків яких належить організація харчування, обов’язкових профілактичних медичних оглядів та гігієнічної підготовки (навчання) відповідно до законодавства; допускати до роботи працівників виключно за умови наявності у них особистої медичної книжки, встановленого МОЗ зразка.

3.14. Покращити організацію санітарно-просвітницької роботи з питань раціонального  харчування.

3.15. Вжити заходів щодо попередження спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь. Дотримуватись санітарно-гігієнічних та протиепідемічних вимог щодо організації харчування вихованців.

3.16. Організувати щотижневу подачу потреби у продуктах харчування до централізованої бухгалтерії відділу освіти.

3.17. Організувати подачу  першого числа кожного місяця звітів про харчування дітей до централізованої бухгалтерії відділу освіти.

3.18. Забезпечити контроль за своєчасним внесенням  батьківської плати за поточний місяць не пізніше 15 числа наступного місяця на реєстраційні рахунки, відкриті в органах Держказначейської служби.

3.19. Забезпечити наявність щоденних меню-розкладів. Дані меню розташовувати у доступних для огляду бажаючих місцях.

3.20. Укомплектувати  харчоблоки їдалень столовим посудом згідно з нормами оснащення.

3.21. Забезпечити ведення необхідної документації з організації харчування: наказів про організацію харчування, табелів обліку відвідування дітей, які харчуються, журналу здоров’я працівників їдальні (харчоблоку), примірного чотиритижневого сезонного меню, щоденного меню, меню-розкладу, технологічної документації на страви та вироби, журналу обліку виконання норм харчування, бракеражних журналів.

3.22. Заборонити використовувати потужності харчоблоків та їдалень закладів освіти не  за призначенням.

3.23. Провідному фахівцю відділу освіти Тетяні Полонській забезпечити  дієвий  контроль за організацією харчування в закладах дошкільної освіти та дошкільних групах закладів загальної середньої освіти.

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на провідного спеціаліста відділу освіти Літвіненко Н.Л.

 

 

Начальник  відділу                                                                      Лариса СКАБА

 

 

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень