A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Таращанської міської ради
Київська область, Білоцерківський район

Про організацію харчування здобувачів освіти у закладах загальної середньої освіти Таращанської міської ради, які розташовані на територіях радіоакти

Фото без опису

 

ТАРАЩАНСЬКА МІСЬКА РАДА

ВІДДІЛ ОСВІТИ

 

НАКАЗ

 

28.02.2025                                                м. Тараща                                 № 25/01-08

 

Про організацію харчування здобувачів освіти у закладах загальної

середньої освіти Таращанської міської ради, які розташовані на територіях радіоактивного забруднення (Лучанському ліцеї, Кирданівській гімназії)

 

 

Відповідно до законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», постанов Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»,  від 02.02.2011 № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», примірного чотиритижневого сезонного меню, беручи до уваги повідомлення, яке надійшло від  ТОВ «ПРОДТОВАРИ-Т» 28 лютого 2025 року за № 20 про тимчасове припинення надання послуг з харчування з 01 березня 2025 року, на підставі рішення сесії Таращанської міської ради від 28.02.2025  №      -VІІІ «Про організацію харчування здобувачів освіти у закладах загальної середньої освіти Таращанської міської ради, які розташовані на територіях радіоактивного забруднення (Лучанському ліцеї, Кирданівській гімназії),

            

НАКАЗУЮ :

 

1. Директору Лучанського ліцею Таращанської міської ради Людмилі КОСТЕНКО:

1.1.  З 03 березня 2025 року організувати харчування для здобувачів освіти 1-4 класів, які навчаються за очною та змішаною формою та які мають статус дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи за рахунок коштів бюджету Таращанської  міської територіальної громади на суму не більше 50 гривень  на день для одного здобувача.

1.2. З 03 березня 2025 року організувати харчування для здобувачів освіти 5-11 класів, які навчаються за очною та змішаною формою, пільгових категорій, визначених рішенням Таращанської міської ради від 24 грудня 2024 року № 8116-73-VIII «Про організацію харчування дітей в закладах освіти Таращанської міської ради у 2025 році», та які мають статус дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи за рахунок коштів бюджету Таращанської  міської територіальної громади на суму не більше 55 гривень  на день для одного здобувача.

1.3. Організувати збір заяв від батьків або осіб, що їх заміняють про організацію харчування та документів, які підтверджують право на одержання безоплатного харчування.

1.4. Подати до 03 березня 2025 року до централізованої бухгалтерії відділу освіти наказ про організацію харчування, списки дітей, визначених у п.1 п.п. 1.1 та 1.2, копії підтверджуючих документів.

1.5. Повідомити батьків учнів про зміну організації харчування у закладі освіти.

2. Виконуючій обов’язки директора Кирданівської гімназії Таращанської міської ради Віті КОМАРИЦЬКІЙ:

2.1.  З 03 березня 2025 року організувати харчування для здобувачів освіти, які навчаються за очною та змішаною формою, 1-4 класів,  5-9 класів  пільгових категорій, визначених рішенням Таращанської міської ради від 24 грудня 2024 року № 8116-73-VIII «Про організацію харчування дітей в закладах освіти Таращанської міської ради у 2025 році», та які мають статус дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи.

2.2. Організувати збір заяв від батьків або осіб, що їх заміняють про організацію харчування та документів, які підтверджують право на одержання безоплатного харчування.

2.3. Подати до 03 березня 2025 року до централізованої бухгалтерії відділу освіти наказ про організацію харчування, списки дітей, визначених у п.2 п.п. 2.1. та копії підтверджуючих документів.

2.4. Погодити примірне чотиритижневе весняне меню для організації одноразового харчування.

2.5. Повідомити батьків учнів про зміну організації харчування у закладі освіти.

3. З 03 березня 2025 року Кирданівську гімназію Таращанської міської ради тимчасово визначити закладом – отримувачем готової гарячої їжі Опорної кухні.

4. Провідному фахівцю відділу освіти Віталію КУРЧЕНКУ спільно з директором Таращанського академічного ліцею "Успіх" Людмилою БУРКІВСЬКОЮ узгодити маршрут руху транспорту для доставки їжі.

5. Контроль  за  виконанням  даного  наказу  залишаю за собою.

 

 

 

Начальник  відділу                                                                      Лариса СКАБА

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень